Friday 6 March 2009

正在与痛苦挣扎~

救命!病了整个礼拜!出猪毛丹!
这次病到最严重的一次!可能把我身体的技能破坏了!现在考着试!
超级痛苦!可能因为自己想不开,又固执!结果我的头脑好像不能function了!
不能思考!记不到资料!好害怕!
我一直处于放空的状态!
是否发高烧到脑细胞也被烧死了?很担忧!
我的心跳一直都跳得很快!然后头有隐隐作痛!就整天处于紧张的状态!
oh my god~i hope examinations season can be over immediately!and even STPM also can passing dashly!
我真得很想去一个没有烦恼的地方!
可以不用吃~不用脑!就任自己放纵!超想回到以前那癫癫废废的日子!
我觉得自己好像患上忧郁症!但又会快乐噢?跟朋友聊天的时候啦~
还有就是看戏和去东方神起的论坛时才能找到乐子!
老天爷~请您救救我的脑吧!还有我那脆弱的心灵!
使我自己想考好成绩可是又懒惰!我只会想但不会实行!
每次都要拖到最后那时才在那里穷紧张和害怕!唉!我好想放假呀!
只期盼下个星期四的到来!啊!
超级讨厌自己!只想着娱乐!又像逃离这世界的feel!
我仿佛没有了人生目标!只想时间快快过!
应该是因为我的生活太无趣了!
so terrible and horrible!time...i waiting you to be pass immediately!
you are the main fact that made me crazy or insane!everything seem like too rush!because i was the one who wanted to rush~especially the exam time!as well as it was over and i didn't mind or care about my result!if gained zeroes...what can i do?just regret la...after it i start again my struggling life~doing procrastination again...
can i get out of this dull and boring lifestyle...i damn wishing i can hiding myself and looking for a place liked世外桃源的乡村~
nobody can help me and encourage me...y?i lost my heart...and mind?is going to be mad hatter!

No comments:

Post a Comment